Novi projekt iz “The Office” univerzuma u produkciji Peacocka

marko 13.05.2024. Recenzije

Britanska hit-serija “The Office” ili “U uredu” kako je kod nas emitirana, lansirala je Rickyja Gervaisa u orbitu zabavne industrije, a britanski humor dobio je novo zaštitno lice, taman na početku novog milenija. Serija je bila toliko popularna da je, baš poput trap glazbe, svaka zemlja koja drži do sebe morala imati svoju inačicu pa tako i Amerika koja je svoju verziju lansirala davne 2005. godine.

9 sezona kasnije, pala je posljednja klapna, a serija i dan-danas uživa kultni status te još uvijek izaziva polemike – je li bolja britanska ili američka inačica? U lokalnim okvirima, “The Office” je nedavno opet popularizirao i Baby Lasagna priznanjem da je toliko opsesivno-strastveno gleda da mu se okolina brine za zdravlje jer im djeluje kao ovisnik koji se ne može odvojiti i prestati je gledati. Njegov favorit je američka inačica.

Glumački ansambl izvorne verzije serije The Office (2003., fotografija: BBC)

Peacock platforma iznenadila je fanove informacijom kako sprema novi projekt naslonjen uz kultnu seriju “The Office”. Nije riječ o rebootu ili spinoffu, već sasvim novoj mockumentary priči s potpuno novom glumačkom ekipom, ali istim univerzumom. Ekipa za dokumentarce je gotova s pričanjem priče oko tvrtke Dunder Mifflin iz Scrantona i sada čeprka novu i interesantnu priču oko lokalnih dnevnih novina u pripizdini Amerike koja su na izdisaju i pred bankrotom, a izdavač se trudi vratiti im život novim entuzijazmom i novinarima volonterima. Za sad neimenovanu seriju glumački predvode Domhnall Gleeson (Harry Potter, Ex Machina) i Sabrina Impacciatore (I Cesaroni), a detalji o ostalim likovima su strogo čuvana tajna. Snimanje počinje u srpnju ove godine.

Glumački ansambl američke verzije serije The Office (2005., fotografija: NBCUniversal)

Lisa Katz, glavna faca u NBCU Entertainmentu, misli da je prošlo već dosta vremena otkako smo se oprostili od ekipe iz Scrantona, a američka inačica je prvo pomela televizijski eter da bi dekadu kasnije uskrsnula i eksplodirala od interesa na streaming platformama te je još uvijek među najgledanijim serijama pa ni ne čudi da je Peacock gladan za još epizoda ove mega-hit serije ili ičega što može iskorisiti popularnost i zadržati interes publike.

Da projekt ne ostane suha eksploatacija, udružili su snage s Universal Televisionom i kreativnim pojedincima poput Grega Danielsa, Michaela Komana, Rickyja Gervaisa i Stephena Mercanta. Zajedno stvaraju novi svijet u Dunder Mifflinovu univerzumu s novom ekipom likova. Ovaj put se priča vrti oko jedne hrabre, ali posrnule novinske kuće, za razliku od industrije papira na kojoj je fokus bio do sad. Greg Daniels, maestro američkog “The Office” već mjesecima kreira epizode projekta s Michaelom Komanom, a kreativno ih nadgledaju originalna britanska ekipa, Gervais i Merchant, i nekoliko drugih velikih faca poput Howarda Kleina i Bena Silvermana. Daniels je već u siječnju otvorio writers’ room kako bi počeo raditi na novom poglavlju ove mockumentary sage, a je li još i koliko ostalo humora u ovom konceptu starom preko 20 godina i kako se on može translatirati u novu eru i digitalizirani svijet treba vidjeti. Čini mi se da je izbor Domhnalla Gleesona više na tragu drame Martina Freemana u britanskoj verziji pa će humor donositi ansambl sporednih i pomaknutih likova.

Zlatni lav za životno postignuće Peteru Weiru
Paklena staza BMX ili Rad (VHS, 1986)