We Summon the Darkness (2019) – “Light” horror o sotonizmu…

boris 13.07.2024. Horor Recenzije

Sa streaming servisima je došlo i more negledljive kuruze i sve rijeđe se naleti na nešto poput ovog filma za koji se može reći da je “čist ok”.. Jednostavna priča o tri cool i zgodne cure koje kombijem idu na heavy-metal koncert negdje sredinom osamdesetih. U isto vrijeme se događaju i sotonistička ritualna ubojstva diljem amerike i to nam je dano do znanja kroz vijesti koje se gledaju u restoranima, benzinskim pumpama ili novinama koje čitaju prolaznici.

Plot zakuca u trenutku kad im netko iz nekog drugog kombija baci na vjetrobransko staklo ( nešto što može biti – proljev, kava, no ispadne obični čokoladni milkshake), ali one u tom trenutku slete s ceste i gotovo poginu. No jednom kad se saberu i obrišu vozilo te nastave dalje, pri dolasku na parking dvorane gdje se održava koncert će primjetiti kombi koji im je priuštio nevolju. Ispasti će da su unutra najobičniji dečki koji su se eto “našalili”, a one šalu uzvrate na način da im ubace petarde u vozilo. Jednom kad izlete van i ugledaju ih i razmjene par “WTF?” i skontaju razlog se ajmo reći nekako sfrendaju i skupa odu na nastup, a jednom kad show završi i one ih pozovu na party, na imanju jedne od njih vidjeti ćemo tko su u ovoj priči ovce, a tko vukovi.

Dakle, ovaj film zbilja nije ništa posebno, ali čak i kada je glup nije ni zamoran, niti dosadan. Ima nekoliko funkcionalnih i zanimljivih twistova koji idu kontra crkve i postavljaju zanimljivu teoriju. Glumački nastupi su raspoloženi makar se ističe naravno gl.glumica Alexandra Daddario, te Johnny Knoxville u “glorified cameo”ulozi u kojoj ga garant nećete očekivati vidjeti. Lokacije su lijepe, očito je da film nije imao neki veliki budget, ali baš zato je dobro osmišljen setting za snimanje i ni u jednom trenutku nemate feeling da gledate neki jeftilen.

All in all, za ove paranormalno vruće dane, ovo je jedna korektna razbibriga koja “doesn’t outstay it’s welcome” u svojih nepunih devedesetak minuta trajanja.

Šalša - Premijera u Puli, u kinima u rujnu!
"Kill" (2023) - akcijski spektakl iz Indije!