Mona Lisa and the Blood Moon (2021)

Mona Lisa and the Blood Moon (2021)

Redateljica Ana Lily Amirpour je skrenila pažnju na sebe još svojim dugometražnim prvijencem “A Girl Walks Home Alone at Night” i vremenom se uspjela stilski nametnuti kao zanimljiva figura u hollywoodu. U američkom debiju “The Bad Batch” su joj već zaigrali glumci A lige poput Jasona Momoe, Keanu Reevesa i neprepoznatljivog Jima Carreyja i film je zbilja bio dobro primljen i čak se neko vrijeme govorilo da će upravo ona dobiti redateljsku palicu remakea/reboota Stalloneova “Cliffhangera”. Do toga nije došlo, vrlo vjerojatno zbog Covida, but for whatever the reason vjerojatno i bolje da nije.

Ana je nastavila po svom i snimila ovaj suludi nezavisni indie dragulj. Van svakog oblika neke “normalne” konstrukcije filma ovo jednostavno funkcionira na svoj način. Čudni likovi, Refnovska neonom okupana fotografija, trippy režija, zoomovi i neobično za ovakav pristup praktički školska montaža su postigli jedno vanserijsko immersive iskustvo, a iskreno očekivao sam da ću ga ugasiti nakon 15 minuta. Ne volim art i ne volim eksperimentalne filmove, no ovdje je nemoguće ne povezati se s likovima.

Svi su savršeno castani, od same “Mona Lise” (Jeon-Jong seo, najpoznatija kao Tokyo iz Netflixova remakea vlastite serije “Money Heist)) djevojke s moćima kontrole uma, do dobrodušnog dilera (Ed Skrein), siromašne, ali koristoljubive striptizete (Kate Hudson u ulozi izvan svog comfort zonea) i njezinog malenog, ali talentiranog sina. Dojma sam da bi film funkcionirao besprijekorno i da nema jedne riječi dijaloga u njemu i mogu samo reći da me veseli vidjeti novi Anin film za koji se nadam da će biti i produkcijski veći i doći do što šire publike, a do čega bi lako moglo doći jer joj je i Guillermo Del Toro povjerio režiju jedne epizode svoje antologijske horror serije “Cabinet of Curiosities”. Naposlijetku, talent uvijek prepoznaje talent.

Službeni trailer

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)