Fallout (2024) – Amazon Prime

marko 12.04.2024. Recenzije TV serije

Bethesdinu igricu Fallout bih najlakše opisao usporedbom kako je iskustvo njenog igranja kao da pitaš Budu za savjet o stilu života nakon nuklearne apokalipse. Pitaš se jel želiš hodati po radioaktivnim ruševinama u potrazi za zubnom pastom, a onda ti netko s više iskustva kaže – Pa, Fallout ti je baš to, samo s više mutiranih krtica i manje zubne paste!

Izvrsna adaptacija i standard kojeg bi se trebalo držati prilikom transformacije igrica u filmove i serije

Zamisli svijet u kojem je sasvim prirodno da ti se susjeda transformira u neku vrstu gigantskog skakavca, a tvoj kvartovski dućan zamjenjuje Dolce i Gabbana asesoar za preživjelu zalihu konzervirane hrane. Efekt je kao da si zapeo u vožnji stvarnim svijetom, ali je netko zaboravio staviti civilizaciju u rikverc.

Likovi su nomadi na steroidima, skupljaju sve što može biti od koristi od ruševina dok pokušavaju preživjeti jer bježe od radioaktivnih pauka veličine kante za smeće. Život postaje kao ekstremni oblik recikliranja – Opa, našao sam radioaktivni otpad? Najbolje da ga stavim u svoj ruksak, možda će mi trebati za izradu nečega korisnog za preživljavanje!

Bravo za kreatore serije, Grahama Wagnera i Genevu Robertson-Dworet jer su stvorili rijedak primjer kako poštovati izvornik i pametno ga preseliti u drugi format

Amazon Prime je otkupio prava na Fallout svemir i nedavno izbacio TV serijal. Navedeni streaming servis me naučio ne očekivati previše jer ili pogode s nečim što ne bude previše popularno (Tales From The Loop) ili ulože i previše ishajpaju pa bude potpuni woke fail (The Lord of the Rings: The Rings of Power). Fallout za sad izgleda iznad svih očekivanja – savršeno preslikava atmosferu igrice; likovi i casting su odlični, a scenografija i propovi su potpuni pogodak. Možda i najbolji dio je gore nasilje koje se odlično uklapa u priču i zaokružuje migraciju iz gejminga u televizijski format.

The Ghoul – lik koji objedinjuje kralja popa, Freddyja Kruegera i napredak industrije anabolika

Atmosfera odaje veliku količinu zajebancije na snimanju jer gotovo da i nema trenutka koji te neće zapitati koliko je smijeha i začudnosti bilo prisutno na setu, a sve to ima neki izuzetno zarazni šarm. Najbolji recepti prerada i jesu da ne treba previše tople vode za nešto što već ima kultni status i veliku bazu fanova. Dajmo svijetu malo šljokica radioaktivnog otpada i nazovimo ga umjetnička sloboda interpretacije. Fallout je upravo to – umjetnički izraz nuklearne katastrofe u okolici Los Angelesa s dozom humora i dovoljno mutacija da ti bude i više nego zanimljivo. Uz izvrsno pogođeni casting (Ella Purnell, Walton Goggins, Michael Emmerson,…) samo dodaš jagodu na vrh šlaga u obliku Kyle MacLahlana, eksperta za fantastično pomaknute likove i rezultat mora biti na razini očekivanog.

Baš kao i igrica, Fallout serija te usiše i preseli u pobješnjelomaksovski svijet mutanata i bandita s tehnologijom zapelom u 1950-ima pa je povratak u realnost krcatu klonovima i NPC-ima znatno lakši.

Fallout – službeni foršpan TV serije u produkciji Amazon Primea
"Twilight of the Warriors: Walled In" - Hong Kong u Cannesu
Takashi Miike "Midnight"(2024) - kratki film