Bura: The Way the Wind Blows – igra sufinancirana od HAVC-a raste i na Kickstarteru

marko 11.09.2024. Recenzije

Nedavno sam bio na prezentaciji gejmerskih projekata koje je sufinancirao u HAVC (Hrvatski audio-vizualni centar) koji je drugu godinu za redom financirao razvoj projekata i proizvodnje videoigara. Ovaj najvažniji Natječaj u Hrvatskoj što se tiče financijske podrške domaćim developerima videoigara osigurao je i dodijelio sredstva za tri igre u kategoriji proizvodnje videoigara, dok je za razvoj početne ideje projekta financijsku podršku dobilo 10 projekata. Među svima je najbolji dojam ostavila igra “Bura” u produkciji Tiny Meow studija.

Opuštajuća je to avantura inspirirana dalmatinskim folklorom, koncipirana u maniri Zelde, a vizualna estetika ne skriva veliki utjecaj japanskog studija Ghibli. U Buri se živi pomalo i prolazi životni put od mladosti do starosti uz prisjećanje na tradicionalizam (npr. kroz izradu Paške čipke i igranja na balote) i reminiscencije na nonine priče ili ćakulu s didom uz partiju šaha. Pratimo progresiju glavnog like, djevojčice Rine koja u avanturi života upoznaje svijet, odrasta i nosi se sa izazovima u prekrasnom okruženju bajkovitog Mediterana. U avanturi ti pomaže i sijaset simpatičnih likova, a za pojačanje atmosfere tu je i opuštajući soundtrack.

Bura je za gejmere kojima nije do kompeticije, napucavanja, ratnog strategiziranja ili akcijskog roleplayanja nego za one koji guštaju u igrama poput “Journey” ili “Chants of Sennaar“. Takvih je očito i više nego dovoljno jer je igra pravi hit na Kickstarteru i već sad je prikupila dovoljna sredstva za daljnji razvoj na platformi Kickstarter.

Baš je divno vidjeti i da je gejming u Hrvatskoj u uzlaznoj putanji i da i te kako ima što ponuditi i u toj grani zabavne industrije. Bravo za Teu Burić i njen Tiny Meow studio, jedva čekam malo zazmajariti na Buri!

KICKSTARTER / STEAM

Baby Invasion (2024.) - press konferencija filma koji to nije