Ovaj naslov, ne samo da je revolucionirao svijet videoigara, već je iz temelja promijenio način na koji smo doživljavali interaktivnu zabavu, bacajući nas u vrtlog nasilja, kaosa i beskrajne akcije.
“Doom” je više od igre; to je manifestacija ludila, brzine i adrenalina, vođena beskompromisnom željom da nas zadrži prikovanim uz ekran. Kroz revolucionarni gameplay, ID software je stvorio prostor gdje su neprijatelji padali poput meteora, a naši refleksi bili su jedino oružje protiv neprestane prijetnje iz tmina. Svaki korak bio je borba za preživljavanje, svaki okret bio je potencijalni susret s vječnom propašću.
Ali prateći strip, izdanje koje je poput komadića surovog umjetničkog eksperimenta, nije samo dodatak igri. To je duboko uronjen svijet strave i patnje, gdje se likovi suočavaju s najdubljim demonima svoje duše dok se bore protiv horde paklenih stvorenja. Kroz vrhunski crtež i intenzivnu naraciju, strip nas uvlači u mračni svijet Doomguya, junaka bez imena koji se bori protiv neizrecivih sila.
“Doom” nije samo igra, niti je samo strip. To je manifestacija naše kolektivne žudnje za oslobađanjem od okova svakodnevice, želja za avanturom i kaosom, čak i ako to znači izvući motornu pilu i njome se direktno suočiti s najmračnijim demonima iz dubina naših duša. ID software je stvorio prostor gdje je nasilje postalo umjetnost, a kaos postao religija.