Evo intervjua koji će sigurno odjeknuti u filmskoj industriji. Često se pitamo zašto toliko puno talentiranih filmaša završava “prodajući se” potpisivanjem ugovora s Marvelom — ovo je odgovor.
U razgovoru na podcastu WTF Marca Marona, Brady Corbet, scenarist i redatelj filma “The Brutalist”, koji je osvojio čak 10 nominacija za Oscara, otkriva da je unatoč uspjehu filma praktički na rubu siromaštva. Corbet je podijelio kako su on i njegova partnerica u životu i pisanju, Mona Fastvold, za svoja posljednja dva filma zaradili “nula dolara”.
Zapao je u toliku financijsku krizu da je nedavno odlučio prihvatiti posao režiranja reklama u Portugalu. “To je prvi put u godinama da sam stvarno zaradio nešto novca”, rekao je Corbet. “Živjeli smo od plaće stare tri godine.”
Corbet tvrdi da nije jedini redatelj s velikim hypeom i nominacijama za Oscar koji jedva spaja kraj s krajem. “Razgovarao sam s mnogim filmašima čiji su filmovi ove godine nominirani, a ne mogu platiti stanarinu”, rekao je, ne navodeći imena. Pokušao je objasniti kako redatelj može dospjeti u takvu situaciju.
“Ne plaćaju vas za promoviranje filma, a ako pogledate određene filmove koji su premijerno prikazani u Cannesu, to je bilo prije gotovo godinu dana. Naš je film premijerno prikazan u rujnu, pa već šest mjeseci radim ovo bez prihoda jer nemam vremena za bilo kakav drugi posao.”
Dakle, Corbet nije zaradio ništa na svom trosatnom, kritički hvaljenom filmu, koji je do sada zaradio 30 milijuna dolara diljem svijeta, ali zato zarađuje režirajući portugalske reklame? Upravo tako zarađuju povučeni filmaši poput Jonathana Glazera, Bennetta Millera i Spikea Jonzea.