Lumberjack the Monster – novi Takashi Miike bez pompe i ikakvog marketinga objavljen na Netflixu

marko 05.06.2024. Horor Recenzije

Nas baš vesele sve vijesti vezane uz japanskog redatelja Takashi Miikea, ne samo jer je hiperproduktivni kreativac i filmofil, nego i naš prijatelj. Njegov posljednji film “Lumberjack the Monster”, dostupan na Netflixu od prošlog vikenda, vodi nas u jezoviti svijet gdje se skriva drvosječa vrlo krvave sjekire. Film je temeljen na istoimenom romanu Mayusukea Kuraija iz 2019., a glavnu ulogu psihopatskog odvjetnika žednog osvete, koji gustom urbanom džunglom traži serijskog ubojicu, ali i vlastiti identitet tumači poznati japanski pjevač i glumac Kazuya Kamenashi, u narodu poznat kao Kame. S obiljem ludosti i tenzičnih trenutaka, a s tipičnim Miike potpisom, ovaj film je apsolutna preporuka ljubiteljima Takashijevog opusa, ali i horora općenito.

Velimir, Takashi Miike i Marko – Torino 2006. Golobradi mladići su Clijom dojahali do Torina na najveću Miikeovu retrospektivu!

Takashi Miike je jedan od najistaknutijih i najproduktivnijih japanskih redatelja, poznat po svojoj svestranosti i inovativnom pristupu žanrovskom filmu. Njegov rad obuhvaća širok spektar žanrova, od nasilnih trilera poput “Ichi the Killer” do emotivnih drama s elementima horora poput “Audition”. Miike je postao bitan glas u svjetskoj kinematografiji zbog svoje hrabrosti u istraživanju mračnih i kontroverznih tema te svoje sposobnosti da stvori nezaboravne filmske trenutke i to u ritmu i radoholičarstvu kakvog nema doslovno niti jedan svjetski redatelj jer je svojevremeno snimao i do četiri naslova godišnje!

Začudno je što je Netflix ovaj film proslavljenog i kultnog redatelja doslovno uključio u katalog bez ikakve najave ili marketinškog plana. Je li razlog za neskretanje pažnje na ovaj naslov to što je “Lumberjack the Monster” Miikeov povratak hororu ili je riječ o namjernoj taktici u kojoj će im filmofili odraditi marketing, sretni jer su otkrili skriveno blago njihovog kataloga, pojma nemam.

Službeni trailer filma Lumberjack the Monster redatelja Takashi Miikea
Hostel postaje televizijska serija s Paul Giamattijem u glavnoj ulozi
Frank Miller: American Genius (2024) - službeni trailer