Showa era (Showa jidai) odnosi se na razdoblje povijesti Japana od 1926. do 1989. godine, tijekom vladavine cara Hirohita, poznatog kao car Showa, a obuhvaća velike promjene u Japanu, od militarizacije i sudjelovanja u Drugom svjetskom ratu do postratnog oporavka i gospodarskog čuda koje je Japan učinilo jednom od najvećih svjetskih ekonomskih sila.
“Showa American Story” je akcijska avantura koja nas vodi u alternativnu povijest u kojoj je Japan postao dominantna sila u Americi nakon Drugog svjetskog rata, a duh “Showa” ere se rapidno proširio cijelom zapadnom polutkom. Igra prati glavnu junakinju Choko, tinejdžericu koja se budi iz mrtvih i pokušava shvatiti što se dogodilo svijetu oko nje. Igrači će uz Choko istraživati Ameriku prepunu bizarnih hibrida japanske pop kulture i američkog krajolika, a suprotstavit će se hordama “zombija” i drugih neprijatelja, radnjom i estetikom pomalo nalik na Hillove “Warriorse”.
Showa era je često povezana s naglim razvojem industrije, urbanizacijom, širenjem popularne kulture i jačanjem japanskog identiteta. U tom kontekstu, igra “Showa American Story” koristi nostalgiju kako bi prikazala specifične stilove, dizajn i osjećaje tog vremena, kombinirajući ih s modernim i alternativnim svjetovima.
Likovi u igri će očito biti raznoliki i živopisni, od stereotipskih lokalaca do misterioznih nansensu nadnaravnih bića. Nekcom Games jedinstvenom estetikom balansira nostalgiju Showa ere i neobičnog američkog okruženja, stvarajući atmosferu nalik na retro sci-fi film stiliziran poput japanske arkadne igre.