Za action fanatike redatelj Jesse V. Johnson je već odavno “royalty” jer nije samo dokazani autor već netko tko je praktički rođen da bude u ovom poslu. Kako to mislim? Pa, čovjek je nećak legendarnog Vica Armstronga koji je radio i kao kaskader, second unit director i stunt coordinator na nekim od najvećih filmova u povijesti (“Star Wars”, “Terminator 2”, “Indiana Jones”) kao i s nekim od najjačih redateljskih imena uopće: Steven Spielberg, Ridley Scott, Paul Verhoeven, John McTiernan, Renny Harlin, to name just a few…
Jesse je već davno pošao ujakovim stopama te se ostvario kao kaskader radeći između ostalog i za Jamesa Camerona (“Avatar”) i Quentina Tarantina (“Django Unchained”), no zov redateljske stolice je bio jači i već početkom novog milenija je počeo snimati low-budget akciće u kojima su glumili affordable glumci poput Don the Dragon Wilsona i sličnih. Veću pozornost je dobio filmom “The Butcher” s Ericom Robertsom u gl.ulozi zbog atraktivno snimljenih scena shootouta koje su u sjećanje dozivale čak i filmove krvavog Sama (Pekckinpaha), a nakon što je snimio nekoliko filmova sa Scott Adkinsom u glavnoj ulozi (od koji se najviše ističe “Avengement) karijera mu dobiva strmoglavi uspon u DTV miljeu, tako da je prošlih nekoliko godina snimio zavidan broj pristojnih filmova B-kategorije.
Čim se izdvaja Johnson kao redatelj iz mora drugih autora? Sve radi na old-school način. U njegovim filmovima ne postoji CGI krv, uvijek koristi praktične blood squibs VFX efekte, geometrijski režira shootoute besprijekorno i generalno ima sličan interes prema sitnim ribama u svijetu kriminala (kao recimo Guy Ritchie) u svojim osobnijim filmovima poput “Charlie Valentine”, “The Debt Collector”, “The Beautiful Ones” jer je i sam odrastao u takvom okruženju, a kako je on vidio sivu notu u njima, na filmu ih je učinio besmrtnima.
Ovo je pak solidan film s Aaron Eckhartom u gl.ulozi, a tu je i pristojna glumačka ekipa koju čine Olga Kurylenko, Daniel Bernhardt i Alex Pettyfer, no na žalost nije nešto o čemu bi se dale pjesme pisati kao njegovi filmovi do prije par godina. Više bi se reklo da na neki način, nažalost ima pad kvalitete u zadnjih nekoliko ostvarenja, no još uvijek je to daleko bolje od većine naslova kojima nas bombardiraju streaming servisi. Priča tako prati Eckharta čija žena pogine na samom početku filma, a vlastita agencija ju pokušava prikazati kao korumpiranu, a kako to već ide on će pokušati sprati ljagu s njena imena i osvetiti je. Nothing new here, ali jednom kad se stvari zakuhaju i pojave se glumci koji garantiraju zabavu (Olga i Bernhardt) filmu se ritam drastično popravi, no kako je sam scenarij problematičan, likovi ulaze i izlaze iz priče bez nekog pametnog introductiona i jednako tako iz priče i nestaju. Sa svim navedenim manama ovo je ipak djelce uz koje vrijeme neopazice prođe, a Jesse će valjda povratiti kreativnost s nadolazećim filmovima jer to je ipak čovjek koji zbilja zna svoj posao, ali i također je postala očigledna razlika između naslova koji su mu paycheck job i onih koji su mu passion project. Ako ništa drugo, casting mu je još uvijek nepogrešiv…